Februarie 2020
26 februarie 2020
O data la 2 ani, Grupul Vitas realizeaza un studiu al performantei sociale in randul tuturor institutiilor afiliate. Acest studiu analizeaza gradul de satisfactie al clientilor si impactul pe care-l au serviciile noastre asupra comunitatilor.
Sondajul a fost realizat de catre 5 institutii (Irak, Iordania, Liban, Palestina si Romania) pe un esantion de 1.767 clienti cu imprumuturi inchise recent pentru a observa evolutia afacerilor care au beneficiat de finantare (evolutie cifra de afaceri, nr. de angajati etc.)
Studiul evidentiaza un scor foarte bun in cazul subsidiarei Vitas Romania pentru indicatorul Net promoter(79 din 100 maxim), indicator care evidentiaza loialitatea clientilor si in ce masura sunt dispusi sa recomande mai departe produsele/serviciile institutiei.
98,1% dintre clientii Vitas IFN, ce au participat la sondaj (260) s-au declarat multumiti de experienta avuta cu organizatia noastra (experienta buna – 50,8%, experienta excelenta – 47.3%)