Biroul de Credit este o societate de drept privat care administreaza o baza de date organizata in sistem centralizat, care contine date referitoare la activitatea de creditare desfasurata de institutiile financiar-bancare, autorizate potrivit legii.
Baza de date a Biroului de Credit poate fi consultata de catre institutiile de credit, institutiile financiare nebancare, societatile de asigurari si cele de recuperare creante care au incheiat un Contract cu Biroul de Credit.
Prelucrarea datelor personale in Sistemul Biroului de Credit se realizeaza in baza interesului legitim al Participantilor si al Biroului de Credit pentru desfasurarea unei activitati de creditare responsabile, in conditiile protejarii persoanelor vizate, respectarii cadrului legal referitor la evaluarea bonitatii si la reducerea riscului de credit, precum si prevenirii utilizarii sistemului financiar-bancar pentru desfasurarea unor activitati contrare legii.
TGS Software este o companie specializata in dezvoltarea de aplicatii software si in furnizarea de servicii IT avand in cadrul sau o echipa de specialisti ce detin o buna intelegere a domeniului, o buna cunoastere a tehnologiilor ce urmeaza a fi folosite in cadrul proiectelor privind sistemul de raportare obligatorie pentru institutii financiare, precum si o experienta dovedita in astfel de proiecte.
Prin implementarea aplicatiilor software dezvoltate de TGS Software, companiile isi eficientizeaza procesele operationale, reduc semnificativ costurile si isi deservesc mai bine clientii.
Am început în 1997 în Cluj-Napoca, odată cu lansarea serviciului de telefonie mobilă, cu o echipă specializată în distribuția de cartele telefonice. Din 2005 ne-am specializat în distribuția de produse preplătite ale principalilor operatori de servicii telecom. În septembrie 2014, am introdus soluția un-doi Centru de plăți, un serviciu isteț de încasare a facturilor de utilități prin rețeaua de magazine partenere din toată țara, la care se adaugă mereu parteneri noi.
În prezent, platforma noastră este interconectată cu peste 150 de furnizori de servicii și utilități. Acum, în magazinele un-doi Centru de plăți, clienții pot sa plătească facturile de utilități, să cumpere viniete, asigurări sau să încarce telefonul mobil. Am depășit pragul de 10.000 de magazine partenere, care începând din 2016 au la dispoziție o aplicație de mobil dedicată – Click by un-doi, o soluție simplă și ușor de utilizat.
Împreună cu partenerii noștri din întreaga țară, ne mândrim cu o acoperire națională a serviciilor un-doi Centru de plăți, prin cele peste 10.000 de puncte de vânzare. Scopul nostru este să aducem serviciile un-doi Centru de plăți cât mai aproape de clienții noștri, indiferent de localitatea lor.
QuickLegal este o platformă digitală care oferă servicii precum recuperarea automată a facturilor neplătite, conectarea directă cu un avocat într-un birou virtual și servicii de traduceri.
Prin tehnologie avansată, platforma ajută antreprenorii să eficientizeze procesul de colectare a creanțelor, crescând rata de încasare cu 80% încă din primele zile și reducând costurile cu 30%, păstrând relațiile de business intacte.